/ Medycyna i Zdrowie / Chodzenie jest zdrowe

Chodzenie jest zdrowe

internet
Krystian Kowal / 10 lutego 2017 - 21:47 / Medycyna i Zdrowie, Styl życia

Bycie aktywnym może doprowadzić do bycia zdrowszym, ale dla wielu ludzi, aktywność fizyczna może wydawać się zbyt męcząca. Różnica między wyświetlaniem ćwiczenia jako nudne i trudne i myślenia o nim jako o zabawy, aktywność przyjemne leży w wyborze aktywnego stylu życia, który jest odpowiedni dla Ciebie. Być aktywny, trzeba tylko znaleźć odpowiednią aktywność, ustalić rozsądne cele dla siebie i określenia właściwych źródeł motywacji zachować idziesz.

Jeśli można uporać się z tym wszystkim, będziesz się i działa w krótkim czasie. Staje się coraz bardziej aktywny w swoim życiu, nie oznacza, że musisz wskoczyć prosto do szkoleń dla pół-maratonach i swojej ławeczce w siłowni. Nie trzeba być zastraszani przez fantazyjnych przyrządy do ćwiczeń i odchudzania żargonu, nie trzeba było zablokować w drogich członkostwa siłowni i zobowiązań. Wszystko co musisz zrobić, to zacznie się w swoim własnym tempie, i uczą się korzystać z bycia aktywnym. Zacznij iść przez 15 lub 20 minut dziennie, tylko mile lub dwa w kształcie pętli wokół twojej okolicy. Spacer na komfortowym tempie, tyle szybkie, że można zbudować lekki pot przez czas wrócić do domu. Zrób to wygodne.

Regularne spacery będzie Ci w stanie więcej wysiłku fizycznym. Rozważmy pracy bardziej wchodząc codzienne dojazdy do pracy lub do szkoły pieszo z przyjaciółmi zamiast zrobić krótką jazdę. Zmieniać trasy podjąć, aby zachować rzeczy ciekawe. Jeśli czujesz się znudzony lub banalne przez spacerów, słuchać muzyki, książek audio, lub rozmawiać przez telefon podczas gdy to zrobić, aby zmaksymalizować czas. Bądź zajęty i pozostać aktywni.

0 DODAJ KOMENTARZ

Podziel się swoją opinią

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *